הדפסה על קנבס

הדפסה על בד קנבס - להפוך כל צילום ליצירת אומנות

אתם משקיעים בעיצוב הבית שלכם. בוחרים את הרהיטים והאביזרים בסלון ובחדרים בתשומת לב – למה שלא תהפכו את רגעי הזיכרונות הכי יפים שלכם לתמונות איכות מרהיבות, מודפסות על בד קנבס באיכות עוצרת נשימה, ליצירת אמנות חד פעמית, שתופסת רגע אחד בזמן שהוא רק שלכם?
טכנולוגיות ההדפסה האיכותיות כיום, וחומרי הדפסות על קנבס המאפשרים רזולוציה עשירה עד שאתם כמעט שוב שם, ברגע שבו נשמע ה"קליק" במצלמה שלכם, מביאות עימן את הבשורה: הרגעים שלכם, הופכים ליצירת אומנות של ממש.

הדפסה על קנבס על תמונות
הדפסה על קנבס
הדפסה על קנבס - הדפסה איכותי - -ברומייד
הדפסה על קנבס

הדפסה על קנבס - הדפסת תמונות איכותית

אנחנו עובדים המון. בסוף היום, כשאנחנו מגיעים סוף סוף אל הבית החמים והפרטי שלנו – אנחנו מחפשים אווירה שתסייע לנו להשאיר את לחצי העבודה מאחור, ואין כמו תמונה על קנבס, בהדפסה איכותית ובגימור מקצועי, על מנת להעצים את אווירת הבית ואת טביעת האצבע האישית שלכם בעיצוב.
על מנת שכל הדפסה על קנבס תהיה תוספת משמעותית כל כך לעיצוב האישי של החלל, אתם חייבים לוודא שאתם בוחרים נכון. בבחירת המקום להדפסה על קנבס מחיר משחק תפקיד – רק שימו לב שאתם לא מתפשרים על איכות. אתם מחפשים חברה המתמחה בפיתוח תמונות על קנבס שתציע:

בד קנבס איכותי שישמור על חדות התמונה לאורך שנים רבו

הדפסה דיגיטלית במכשור מקצועי, שתשמור על הפרטים הכי קטנים בהדפסה בדיוק כפי שהם מופיעים בתמונה המקורית
עיטוף אמנותי ואיכותי – היום העיטוף הנפוץ בהדפסות על קנבס הוא עיטוף גלריה, כלומר שכפול שולי התמונה והדפסתם גם על צידי המסגרת למראה שלם ומרשים במיוחד לצד כל אלה, על מנת לקבל תוצאה טובה בהדפסה הכרחי להתאים את גודל הקנבס שתזמינו לצפיפות הפיקסלים בתמונה. על מנת להדפיס קנבס גדול במיוחד – אתם חייבים לשלוח תמונה באיכות גבוהה. הדפסת תמונות על קנבס אינה מוסיפה איכות לתמונה שצולמה, וכך אם תשלחו תמונה "מגורענת", אפלולית או לא איכותית – התוצאה לא תהיה מיטבית.

הדפסת על קנבס במגוון גדלים ברומייד
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס לחדר שינה

הדפסה על קנבס - עצבו את התמונות שלכם בעצמכם

ביקרתם באגמים של איטליה בקיץ? הילדה רכבה לראשונה על אופניים? חגגתם יום נישואין בצורה מרגשת במיוחד? למה לא להפוך רגעים קטנים של אושר לאלמנט המרכזי של התמונות בבית? כך תשיגו גם את אותה תוספת עיצובית, צבעונית ומרגשת בכל מקום ובכל גודל שתבחרו – וגם תוכלו לשמור קרוב ללב את אותם רגעים מרגשים וייחודיים לכם. אתם יכולים לעצב בעצמכם את הקנבס שתדפיסו, ואם התמונות שלכם איכותיות ומפורטות מספיק, אתם אפילו לא חייבים להדפיס את כל התמונה אלא לבחור חלקים נבחרים ממנה עבור הקנבס שלכם. בנוסף, אתם יכולים לבחור בקולאז' של תמונות – בחירה מוצלחת במיוחד לקישוט חדרי שינה, חדרי ילדים, או אף את רחבת הכניסה לבית.

הדפסת על קנבס יכולה גם להיות מתנה מרגשת במיוחד, כאשר אתם מדפיסים אותה עבור מישהו קרוב ללב. אם מתחשק לכם להוסיף גוון אמנותי לתמונות שלכם – כל אפליקציית עריכת תמונות תוכל לסייע לכם להגביר את הניגודיות, להוסיף פילטרים לתמונות, לשנות גוונים או אפילו להוסיף כיתוב. תנו דרור ליצירתיות שלכם, התאימו את הבחירות העיצוביות (וכמובן, את הגודל הנבחר של ההדפסה) להעדפות שלכם או של מי שיקבל את יצירת האמנות שלכם – ובקליק אחד, התמונה שצילמתם בסמארטפון הופכת להיות יצירת אמנות שקשה להתעלם ממנה, ולא פחות חשוב – שאין עוד אף אחד בעולם שיש לו אותה.

הדפסת תמונות על קנבס לסלון

מה עוד חשוב שתדעו בנוגע להדפסות על קנבס?

האם מישהו בודק את איכות התוצר המוגמר לפני ההדפסה?
קרא עוד
אנחנו מתמחים בהדפסה על קנבס בתל אביב באיכות גבוהה במיוחד, אבל ביחד עם זאת – ההדפסה לא יכולה לצאת איכותית יותר מתמונת המקור. לכן, אנחנו בודקים את הרזולוציה וצפיפות הפיקסלים של התמונות שתשלחו ביחס לגודל הקנבס שהזמנתם, ואם נחשוב שיש אי התאמה – ניידע אתכם לפני שהתמונה שלכם תצא להדפסה.
האם אני יכול להדפיס על קנבס תמונות מהסמארטפון?
קרא עוד
בוודאי! מצלמות הסמארטפון היום מספקות איכות תמונה גבוהה במיוחד, עם שישה מגה-פיקסלים ויותר לכל תמונה. בהדפסות על קנבס בגדלים של חצי מטר ופחות – בדרך כלל תוכלו אפילו להדפיס חלקים מהתמונה, ועדיין ליהנות מתוצאה חדה, מקצועית ואיכותית (שתישמר חדה לאורך שנים רבות)
איך בוחרים את הגודל המושלם עבור ההדפסה שלי?
קרא עוד
כאמור, רק תמונות שצולמו באיכות גבוהה יודפסו על קנבס גדול וישמרו על חדות הצילום. לצד מאפייני התמונה עצמה, תוכלו למדוד את המיקום הרצוי לתליית הקנבס שלכם ולהעריך איזה גודל יתאים לכם. אל תשכחו, שתוכלו גם להפוך סט של תמונות קטנות להדפסות קטנות על קנבס ליצירת סדרה מיוחדת משלכם, או אפילו לעבד את אותה התמונה בכמה דרכים שונות ולהדפיס כל אחת מהן בקטן, למשל בקנבסים של 40X30 למראה מלבני, או 40X40 למראה מרובע.
מה אפשרויות המשלוח עבור הדפסה על קנבס בתל אביב וגוש דן?
קרא עוד
אנחנו מדפיסים את התמונות בתוך עד שלושה ימי עבודה. לאחר שהתמונה מודפסת באיכות מעולה, תוכלו לאסוף את התמונה ממשרדנו או לבחור בשילוח התמונה אליכם, בתוספת תשלום. אם בחרתם במשלוח, התמונה תגיע אליכם בדואר שליחים בתוך עד שבעה ימים. בסטודיו ברומייד תוכלו למצוא פתרונות הדפסה בכל הסוגי הדפסה: הדפסה על נייר צילום, הדפסה על אלומיניום, הדפסת טפטים בהתאמה אישית.
הקודם
הבא
מתלבטים, צריכים עזרה? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!

העבודות שלנו

אודות ברומייד

מעבדות ברומייד, מומחים בהדפסה מקצועית לצלמים, מעצבים ואדריכלים.
לצד 45 שנות וותק, שיטות העבודה שלנו מובילות קידמה וחדשנות, ההדפסות שלנו מאופיינות באיכות קלאסית שמשמרת את חווית הצילום.
בזכות השילוב בין מיומנויות מסורתיות וטכנולוגיה עכשווית ומתקדמת, ובזכות יחסי עבודה הדוקים עם לקוחותינו הרבים, מעבדות ברומייד נחשבות למעבדות הטובות בארץ.
כל הדפס שאנחנו עורכים הוא יצירת אמנות. ההדפס נותר נאמן לחוויית הצלם, ומיוצר בידי צוות מיומן, המורכב מאנשי המקצוע הטובים בענף, הפועלים מתוך אהבה ותשוקה לצילום, ליופי ולאמנות.
על מנת להשיג את ההדפס המושלם אנחנו משתמשים בחומרים הטובים ביותר ובטכנולוגיות שנחשבות ליצירת אמנות בעצמן, בתהליך המותאם אישית לצרכי הלקוח.
אנחנו במעבדות ברומייד מתחייבים לתהליך מקצועי, שירות נעים ותוצר מדויק ואיכותי בכל הפרמטרים.

סטודיו ברומיינד

לקוחות מספרים עלינו

פתרונות הדפסה נוספים

איזה יופי!
לא תפסיקו לקבל מחמאות, על התמונות שתדפיסו אצלנו
דילוג לתוכן