הדפסה על נייר צילום

מזה שנים ועד היום, אמנים וצלמים רבים, מדפיסים את עבודותיהם על נייר צילום, בשיטה פוטוכימית, כדי לקבל תמונה שאינה מתקבלת בשום פורמט הדפסה אחר.
ההדפסה על נייר צילום, נעשית כיום בשיטה דיגיטלית, עם מדפסת למדה (הטובה ביותר בעולם), אולם התהליך כולל שימוש בנייר רגיש לאור וחומרים כימיים לקבלת התוצר המושלם.

 

הדפסה על נייר צילום

הדפסה על נייר צילום אינה רק עבור אמנים וצלמים מקצועיים וגם אנשים פרטיים, אדריכלים, מעצבים (ועוד) היודעים להעריך את האיכות המתקבלת מההדפסה על נייר צילום, בוחרים בו כפתרון המועדף, גם כשמדובר בהדפסת תמונות גדולות. הדפסה על נייר צילום, מספקת תמונה חדה, עם צבעים מדויקים ועמידות לאורך שנים. אם אתה מעוניין בתמונה לסלון או תמונה לחדר שינה, המודפסת באיכות עוצרת נשימה, קרוב לוודאי שהדפסה על נייר צילום הוא הפתרון הנכון.

קיימים סוגים שונים של נייר צילום היכול לשמש להדפסה, הנבדלים ביניהם בגימורים – מבריק, מט או  סמי מט, מטאלי, שקוף, חלבי, אם אינך יודע להחליט מהו נייר הצילום הרצוי להדפסת התמונות שלך, אתה מוזמן לבוא אלינו לברומייד, בבית פנורמה תל אביב, להתרשם ממבחר דוגמאות של הדפסות מכל סוג נייר ולבחור בהתאם.

הדפסה על נייר צילום משמשת גם להדפסת ציורים (לאחר תהליך סריקה מתקדם) וניתנת למסגור, לאחר הדבקה על משטח קשיח מאחורי התמונה. אם תבחר למסגר את התמונה, נשמח לעזור לך גם בזה ולהציע לך את המסגרת במתאימה והיפה ביותר עבור התמונה המודפסת.

לפרטים על הדפסה על נייר צילום במדפסת למדה

מתלבטים, צריכים עזרה? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!

העבודות שלנו

אודות ברומייד

מעבדות ברומייד, מומחים בהדפסה מקצועית לצלמים, מעצבים ואדריכלים.
לצד 45 שנות וותק, שיטות העבודה שלנו מובילות קידמה וחדשנות, ההדפסות שלנו מאופיינות באיכות קלאסית שמשמרת את חווית הצילום.
בזכות השילוב בין מיומנויות מסורתיות וטכנולוגיה עכשווית ומתקדמת, ובזכות יחסי עבודה הדוקים עם לקוחותינו הרבים, מעבדות ברומייד נחשבות למעבדות הטובות בארץ.
כל הדפס שאנחנו עורכים הוא יצירת אמנות. ההדפס נותר נאמן לחוויית הצלם, ומיוצר בידי צוות מיומן, המורכב מאנשי המקצוע הטובים בענף, הפועלים מתוך אהבה ותשוקה לצילום, ליופי ולאמנות.
על מנת להשיג את ההדפס המושלם אנחנו משתמשים בחומרים הטובים ביותר ובטכנולוגיות שנחשבות ליצירת אמנות בעצמן, בתהליך המותאם אישית לצרכי הלקוח.
אנחנו במעבדות ברומייד מתחייבים לתהליך מקצועי, שירות נעים ותוצר מדויק ואיכותי בכל הפרמטרים.

סטודיו ברומיינד

לקוחות מספרים עלינו

פתרונות הדפסה נוספים

איזה יופי!
לא תפסיקו לקבל מחמאות, על התמונות שתדפיסו אצלנו
דילוג לתוכן