הדפסה על אלומיניום

מה זה הדפסה על אלומניום?

ההדפסה מבוצעת בברומייד בטכנולוגית כרמולוקס ChromaLuxe (נציגים בישראל) ומהווה פתרון ייחודי להדפסת תמונות, באיכות גבוהה, עם גימור נקי ומראה יוקרתי.
הפתרון שנהוג לקרוא לו "הדפסה על אלומיניום", הוא למעשה תהליך של סובלימציה (הטמעה) של תמונה מודפסת, לתוך לוח האלומיניום, בלחץ וחום גבוה, והתמונה יוצאת באיכות טובה מאוד.

האלומיניום הינו חומר קל משקל וההתקנה שלו מהירה וקלה, באמצעות מסגרת פנימית בחלק האחורי במרחיקה את הלוח כ 2 ס"מ מהקיר.

הדפסה איכותית על אלומיניום ChromaLuxe

חומר קל משקל, מיוחד ויוקרתי מאוד, עם מבחר גימורים לבחירתכם שיקנו יופי יוצא דופן לתמונות שלכם. ההדפסה תעניק ליצירת האומנות שלכם גימור ייחודי ורובד נוסף של איכות לכל תמונה! אלה חלק מהסיבות להדפיס את היצירה שלכם על אלומיניום. אלומיניום הוא חומר קל משקל, מיוחד ובעל מראה יוקרתי. ההדפסה תעניק ליצירת האומנות שלכם גימור ייחודי ורובד נוסף של איכות לכל תמונה!

אפשרות גימור נוספת

הדפסת אלומיניום והצמדתו ל-3 מ"מ של חומר קשיח בצבע שחור שיעניקו לחומר קל המשקל יציבות ורובד נוסף.
מציע לכם כבר עכשיו להפוך את הרגעים הבלתי נשכחים בחייכם לתמונה ייחודית, להוסיף טקסטים וברכות, לאסוף מספר רגעים לקולאז' מרשים ובעיקר – להוסיף את הטאצ' האישי שלכם. בואו ליצור!

יצירת האמנות שלכם – תיהיה מושלמת על אלומיניום

הדפסה על אלומניום ברומיינד
הדפסה על אלומניום - ברומיינד

מגוון פתרונות להדפסה איכותית

 אלומיניום איכותי להדפסה באיכות HD, אפקט מדהים בהדפסה איכותית על אלומיניום HD. הדפסה זו היא טכנולוגיה מהפכנית וחדשנית המאפשרת לכם להדפיס תמונות או כל עיצוב דקורטיבי שתרצו על גבי חומרים העשויים אלומיניום. כיום מדובר בהדפסה שימושית ונפוצה המשמשת ליצירות אומנות, מתנות, ועיצובים דקורטיביים לבית.

מהם יתרונות ההדפסה על אלומיניום?

האלומיניום הינו בעל עמידות גבוהה וחזקה במיוחד בפני תנאי מזג האוויר, ובכך מאפשר את שימור החומר וההדפסה על גביו לאורך שנים רבות. נוסף על כך האלומיניום הינו גמיש ונוח לעבודה ומשקלו קל, בשל כך משמש האלומיניום להדפסה שכיחה של תמונות ושלטים, הן במקומות סגורים והן במקומות פתוחים החשופים לשינויי מזג האוויר. גמישות החומר מאפשרת הדפסה של מגוון עיצובים מיוחדים וליצירת אלמנטים ייחודיים. בומבה מספקת לכם הדפסה איכותית, ליצירת הדפסה ברמה גבוהה ובעלת עמידות יוצאת דופן.

הדפסה על אלומניום - ברומיינד
הדפסה על אלומניום - ברומיינד

אפשרויות הדפסה רחבות

אפשרויות ההדפסה הן רחבות ומאפשרות יצירתיות מחשבתית. אם מדפיסים תמונה, ניתן להדפיס תמונה ממאגר אישי, או תמונה מתוך מאגר התמונות שבאתר שלנו, תמונות ויצירות מסוגננות ויפות. כך תוכלו ליצור פריט עם הקדשה אישית, תמונה שלכם, שלט וכל רעיון שתחפצו בו.
הדפסה על גבי אלומיניום מרחיבה את המחשבה היצירתית ומאפשרת ליצור יצירה ייחודית ושימושית במגוון תחומים, מתנות, פריטים אישיים, שלטי רחוב, ועוד. הדפסה בחברת היא המילה האחרונה מבחינה טכנולוגית בתחום ההדפסות על גבי אלומיניום, מניבה תוצאה איכותית ויפה, ואיכות תמונה חדה במיוחד.
הדפסה על לוח אלומיניום
מוצר פרמיום איכותי, מקצועי ומרשים ביותר!

מתלבטים, צריכים עזרה? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!

העבודות שלנו

אודות ברומייד

מעבדות ברומייד, מומחים בהדפסה מקצועית לצלמים, מעצבים ואדריכלים.
לצד 45 שנות וותק, שיטות העבודה שלנו מובילות קידמה וחדשנות, ההדפסות שלנו מאופיינות באיכות קלאסית שמשמרת את חווית הצילום.
בזכות השילוב בין מיומנויות מסורתיות וטכנולוגיה עכשווית ומתקדמת, ובזכות יחסי עבודה הדוקים עם לקוחותינו הרבים, מעבדות ברומייד נחשבות למעבדות הטובות בארץ.
כל הדפס שאנחנו עורכים הוא יצירת אמנות. ההדפס נותר נאמן לחוויית הצלם, ומיוצר בידי צוות מיומן, המורכב מאנשי המקצוע הטובים בענף, הפועלים מתוך אהבה ותשוקה לצילום, ליופי ולאמנות.
על מנת להשיג את ההדפס המושלם אנחנו משתמשים בחומרים הטובים ביותר ובטכנולוגיות שנחשבות ליצירת אמנות בעצמן, בתהליך המותאם אישית לצרכי הלקוח.
אנחנו במעבדות ברומייד מתחייבים לתהליך מקצועי, שירות נעים ותוצר מדויק ואיכותי בכל הפרמטרים.

סטודיו ברומיינד

לקוחות מספרים עלינו

פתרונות הדפסה נוספים

איזה יופי!
לא תפסיקו לקבל מחמאות, על התמונות שתדפיסו אצלנו
דילוג לתוכן