מוזיאונים גלריות ואמנים

שירותי הדפסה לאמנים, תערוכות וגלריות עושים עם ברומייד

היום, אמנים רבים ומוזיאונים, אשר מעונייים להציג את האמנות שלהם, רוצים לוודא ששירותי ההדפסה שיקבלו יענו על ציפיותיהם הן מבחינת הדיוק וסוג ההדפסה והן ברמה המקצועית והניסיון של החברה בתחום. אך עם כל המורכבות שנראה שיש בהדפסת צילומים לתערוכה והדפסת אמנות, ישנן דרכים לספק זאת בהצלחה רבה ובהתאם לדרישת הלקוח. בין אם אתם מעוניינים בשירותי הדפסה למוזיאון, אתם בעלי גלריות, או אמנים שמעוניינים להדפיס את יצירתכם אנחנו נשמח ללוות אתכם צעד אחר צעד ולהווה את הפתרון המושלם עבור אמנותכם.

שירותי הדפסה לאמנם - תערוכה
הדפס אמנות במוזיאון

האם אפשרי להדפיס על כל דבר?

בעזרת הטכנולוגיה של היום, ניסיון רב ומקצועיות רבה, אנחנו נוכל לספק לכם את האמנות שלכם בידיוק כמו שרציתם ומבלי להתפשר על איכות והשירות. יש לנו מגוון אפשרויות להדפסת אמנות ועד כה ענינו על הדרישות בהצלחה רבה. בנוסף יש לנו ניסיון רב בהדפסות שונות ואנחנו יכולים להגיד שאנחנו מומחים בהדפסות מורכבות החל מהדפסה על חומרים קשיחים כמו זכוכית ואלומיניום ועד חומרים גמישים כמו הדפסת למדה שנייר הצילום שומר על החדות הגבוהה ומספק מענה נהדר לאמנים.

הדפסת תמונות לאמנים - קנבס

מחפשים הדפסה על קנבס לצורך הצגת התערוכה שלכם? הדפסה על קנבס נפוצה מאוד בקרב אמנים רבים אשר מעוניינים להדפיס אמנות ולהציגה בדרך יפה, איכותית ושתחזיק לאורך זמן. בנוסף, הדפסת האמנות על קנבס מהווה דרך נהדרת וזמינות לקניית האמנות בקלות. לקנבס יתרונות רבים החל מחוזק הבד, עמידותו בתנאי מזג אוויר שונים, והעלות שלו יחסית זולה משאר סוגי ההדפסות ולכן אין ספק שקנבס יכול להיות פתרון להרבה אמנים ומוזיאונים שרוצים מענה איכותי, פשוט וזול.

גלריות תמונות אמנים
שירותי הדפסה לאמנים - גלריות

מהו הדפס אמנות?

הדפס אמנות מתבצע בדרך כלל לאמנים, גלריות ומוזיאונים המעוניינים בהדפסות באיכות גבוהה ויוצאת דופן. ההדפס יוצא איכותי, מדוייק ועמיד יותר והוא בדרך כלל נעשה עם חומרים שונים מהדפס רגיל. הדפס אמנותי משמע הדפסה באיכות גבוהה ובהתאם לאמנות והמורכבות שיש באמנות. לכל אומן ישנו סגנון שהוא מתחבר אליו יותר ואפשרי למצוא את סוג ההדפסה המתאים עבורו/ה. אנחנו יכולים להגיד לכם שבמהלך 40 שנה שביצענו הדפסות מסוגים שונים, אנחנו גם יכולים לייעץ לגבי בחירת חומר ההדפסה המתאים. כאשר אנחנו מדפיסים עבור אמנים, אנחנו מוודאים שהאיכות לא תהיה פחות ממצויינת ושרמת הדיוק תישאר באותה רמה של האמנות בזכות המכונות המתקדמות שלנו. ומה לגבי השירות אתם שואלים? שירות טוב הוא לא פחות חשוב, בברומייד אתם תקבלו שירות מקצועי ואכפתי עד לשלב הסופי ואחריו.

סוגי הדפסות ציורים לתערוכה

כמובן שהדפסת קנבס היא לא ההדפסה היחידה שאיתה ניתן לצלם באיכות גבוהה. ברומייד מציעה לאמנים שרוצים לבטא את אמנותם ברמה גבוהה, אפשרויות נוספות שיענו בידיוק לציפיותיהם. למשל הדפסת תמונות על אלומיניום בטכנולוגית כרמולוקס (שאנחנו נציגים רשמיים בישראל) מהווה פתרון מושלם לאמנים ויצירת אמנות שתהיה לא פחות ממושלמת. בעזרת החומר הגמיש ניתן לעצב ולשחק עם האפשרויות שיש בו ולהגיע לתוצאות יפות ומרשימות ובכך לבצע עיצובים מורכבים יותר. החומר שלו קל, עמיד בתנאי מזג אוויר ויכול להחזיק דורות. אלומיניום הינו פתרון איכותי ומהווה פתרון לסוגי אמנות רבים.

שירותי הדפסה לאמנים - מוזיאון
שירותי הדפסה לאמנים - מוזיאון

במהלך 40 שנה בה ברומייד מספקת שירותים עבור אמנים, ברומייד עזרה למאות אמנים, מוזיאונים וגלריות להביא את יצירתם למציאות תוך שמירה על דיוק ואיכות גבוהה ומבלי להזניח את עניין השירות. מעוניינים לברר על סוגי הדפסה אשר יתאימו לאמנות שלכם? אנחנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו ולהתייעץ עם המומחים להדפסות ולקבל את השירות הטוב ביותר.

מתלבטים, צריכים עזרה? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!

העבודות שלנו

אודות ברומייד

מעבדות ברומייד, מומחים בהדפסה מקצועית לצלמים, מעצבים ואדריכלים.
לצד 45 שנות וותק, שיטות העבודה שלנו מובילות קידמה וחדשנות, ההדפסות שלנו מאופיינות באיכות קלאסית שמשמרת את חווית הצילום.
בזכות השילוב בין מיומנויות מסורתיות וטכנולוגיה עכשווית ומתקדמת, ובזכות יחסי עבודה הדוקים עם לקוחותינו הרבים, מעבדות ברומייד נחשבות למעבדות הטובות בארץ.
כל הדפס שאנחנו עורכים הוא יצירת אמנות. ההדפס נותר נאמן לחוויית הצלם, ומיוצר בידי צוות מיומן, המורכב מאנשי המקצוע הטובים בענף, הפועלים מתוך אהבה ותשוקה לצילום, ליופי ולאמנות.
על מנת להשיג את ההדפס המושלם אנחנו משתמשים בחומרים הטובים ביותר ובטכנולוגיות שנחשבות ליצירת אמנות בעצמן, בתהליך המותאם אישית לצרכי הלקוח.
אנחנו במעבדות ברומייד מתחייבים לתהליך מקצועי, שירות נעים ותוצר מדויק ואיכותי בכל הפרמטרים.

סטודיו ברומיינד

לקוחות מספרים עלינו

פתרונות הדפסה נוספים

תודות לצלמים ואמנים: לי ינור האחת והיחידה, שי גבריאלי המדהים, עו״ד ידין פרלמן גלעדי, רבקה סביניר המוכשרת והמפתיע ללא הרף, אתר פוטו-ארט האתר האיכותי ביותר, שרון ינאי, יואל ותומר Wild Travel,צלמים ומדריכי טיולי אקסטרים, רנומה הצרפתי ואנריקה רוטנברג האגדיים, ליקה רמתי, שמחה שרמן תערוכה במוזיאון אשדוד, אלברטו סלה בלגיה, לאון שטרנברג בלגיה ישראל, דויד קסמן, חיים אפריאט Life Style, הרבי ב בראון ודויד שינמן לונדון, אשר סבידנסקי צלם טבע ודוקו, אנטרופולוג חוקר שבטים,טוב אליהו מפולג, עופר דנון ממכתש רמון, שמעון פינקלשטיין אמן, אסי יעקובוביץ אמן, עמרי אמסלם, ברוך צייר, שארי ראבי צלם, אבי גולדברג צלם טבע, אניסה אשקר אמנית רב תחומית,אלון הדר, ערן…גלריה מכון המים, דניאל סיבוני StreetArt, ורדה רותם פיסול ותכשיטים, דליה יאירי עתונאית, אמיר אשל צלם, יצחק דיידוביץ, אמנון אנגל, דוד גל מעצב מוזיאון ישראל ז״ל, דודו גורי צלם סרטי תדמית ז״ל, תודה מיוחדת לאדריכלית חגית אבאהמי – חברת אלקטרה בניה, רמי חברת דקורם, חברת אלעד, מוזיאון מכבי ר״ג, מוזיאון אשדוד לאמנות, מוזיאון יד ושם וצווט טחנה לעיצוב,
תודה מיוחדות לצוות שלי צוות סטודיו ברומייד: יוסי צברי, אבי סיטון, שגיא יגדר, אדוארד פטרוק, רונית שפיגלר ורן שמולביץ ואני אחרונה חביבה סטלה שמולביץ.

איזה יופי!
לא תפסיקו לקבל מחמאות, על התמונות שתדפיסו אצלנו
דילוג לתוכן