לקוחות פרטיים

תמונות לסלון הן מרכיב עיקרי בעיצוב הבית. לא החלק הכי עיקרי, כי זה עניין של תשומת לב לפרטים, והעדפה אישית, ומה לא. אבל הן משפיעות. מספיק לראות בית "לפני" הזנתו בתמונות לסלון, ו-"אחרי" הזנתו בתמונות לסלון – כדי לראות את ההבדל, ולהיווכח בו. יש לזה השפעה, יש לכך משמעות.

תמונות לסלון נקראות גם תמונות קנבס לסלון, כי הרבה מהן יכולות לבוא על גבי קנבס, כך שהן יכולות להיות או עיצוב על גבי נייר, כמו ציור או משהו בסגנון – או צילום. ההבדל העיקרי בין תמונות קנבס לסלון לבין עיצובי נייר, מה שנקרא, הוא המסגור. שכן המסגור, הופך את הנייר, לכדי חבר מיוצג ולגיטימי באחוות התמונות – שכן המסגור מעניק נופך, עומק, משמעות וטאץ' סופי לתמונות עצמן, בין אם הן מיועדות לתלייה בסלון, או במקומות אחרים במרחב הבית ו/או העסקי.

תמונות קנבס לסלון יכולות להיות גדולות במיוחד, וזה חלק מהאיכות מסגור יכול להעניק להן – את היכולת לתלות אותן בחלל הסלון. כי כשתמונות הופכות לגדולות במיוחד, אתה כנראה רוצה שתהיה לך דרך לתלות אותן. כמובן, שתמונות גדולות במיוחד זה עניין יחסי, ייתכן שזה גם תלוי בגודל הסלון עצמו. סביר להניח שאם הסלון נתחם בשטח מועט יחסית, אז התמונות יכולות להיראות גדולות במיוחד, בין אם זה נכון עובדתית ובין אם לאו. ואם הסלון נתחם בשטח רב מכך, ייתכן שהתמונות יכולות להיראות בפרופורציה אחרות, לגודל הנתפש, קודם לכן. כך, שכמו הרבה דברים אחרים – גם הסלון האינדיבידואלי משנה, נשב – ומעניק פרופורציה לעיצוב המתקבל, והמתבקש בו. כך שתמונות הקנבס, לא מציעות רק התאמה בין אלמנטים, צבעים, פריטים, חפצים, ריהוט וכד' – אלא גם התאמה למרחב עצמו, מבחינת גדלים ופרופורציות להם.

כך שכתמונות קנבס מקבלות מסגור שבאמת תוחם אותן לעיצוב נייר, או לצילום המודפס בהן – הן מקבלות את היכולת לתלייה בטוחה, ואסתטית – כמו גם את הטאצ'ים הנוספים, המשמשים לאמירה נוספת בעבור היצירה. כך שלקוחות פרטיים יכולים למעשה לרכוש תמונות גדולות לסלון, ולבקש עבורן שירותי מסגור ולוודא שהם אכן יכולים לתלות את התמונות הנ"ל בסלונם, או בכל מקום בו הם תכננו – ו/או להחמיא ליצירה, ו/או לצילום שהם רכשו (ו/או קיבלו לידיהם) – על ידי מסגור שיכול לבטא את הכוונה הנוספת שהם מבקשים להנכיח כדרך המסגרת, במידה ויש להם רצון ועניין לעשות זאת.

כך שאם נחזיר למהות של עיצוב הבית, אנחנו למעשה יכולים לעשות זאת דרך תמונות קנבס גדולות. יש ברחבי האינטרנט דוגמאות רבות לעיצובים של תמונות שעברו מסגור, והן למעשה מונחות, ו/או תלויות בסלון, כך שהן מחמיאות לעיצוב, ו/או מבטאות בו דבר מה, או איכות שפשוט מתאימה, פשוט נמצאת שם. וזה יפה, כי עיצוב, בכלל, ותמונות לסלון בפרט – לא בוחרים על בסיס חישובים מדויקים. כן, יש התאמת צבעים, יש התאמת צורות ואלמנטים, ומה לא. ועם זאת, כשזה מגיע לעיצוב תמונות לסלון הבית, יש עניין של אינטואיציה עיצובית, של חיבור לחוש הפנימי בכך. לכן שני אנשים יכולים לבחור את אותן תמונות לסלון, בין אם שקיבלו מסגור דומה או שלא – והתוצאה תהיה אחרת לגמרי, גם אם הסלון שלהם זהה גם כן. זה פשוט, מה שמתאים לאדם אחד, מדויק לו בדיוק – וסביר שמה שמדויק לאדם אחר, יהיה לפחות מעט שונה. לכן, יש בקשה ועניין להשוות צורה למקור, ולבחור באופן מקורי, מן המקור הפנימי של כל אדם – את סוג העיצוב המתאים לו ביותר – שיכול להתבטא בתמונות הקנבאס לסלון – המדויקות לו ביותר. כמעין הבעה של הרצון הפנימי שלו בעיצוב פנים הבית, בכלל, ושל הסלון בפרט, כמו גם כמובן – כל חדר אחר שכך יבחר.

כך שתמונות יכולות להיות למעשה עשויות נייר, או חומרים אחרים – ויכולות להציג צילום ממוסגר, ו/או אלמנטים אחרים. מה שיפה, זה כשזה מדובר בצילום – זה יכול להביע צילום שאותם לקוחות פרטיים צילמו, וכעת רק פיתחו ושמו לכדי מסגור כדי להציג בסלונם – וזה יכול להביע רכישה של אותם לקוחות פרטיים, אשר בחרו לרכוש יצירה של צילום, מאת אמן שהם מעריכים באופן אישי או כללי, בעבור יצירת צילום זו או אחרת. כך שזה יכול להיות מודפס על גבי נייר, ועל אף שנייר הוא אכן חומר איכותי שיכול להתאים לכך – נייר הוא לא בהכרח חומר הגלם היחיד שניתן להשתמש ֶבו – על אף שנייר יכול להיות בחירה מעולה למי שיחליט שכך מתאים לו. 

כך שלמעשה, זה עניין ומלואו, עולם שלם של אפשרויות עיצוביות שניתן לחקור בתחום התמונות – וזה קל יותר כאשר זה ממוקד, כאשר אנחנו יודעים שאנחנו רוצים לתלות אותן בסלון, ואל נגיד – בחדר השינה, או בתערוכה ציבורית כלשהי. זה מקבל על האפשרויות שלנו, זה מצמצם את הטווח – כך שמה שאנחנו רוצים יכול להמצא ביתר קלות. וכשיש טעם מסוים, ומצפן פנימי – אפשר לעקוב אחריו כדי למצוא את היצירות המדויקות שיהיה נעים לתלות בחלל הבית. תודה על הקריאה, בהצלחה.

מתלבטים, צריכים עזרה? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!

העבודות שלנו

אודות ברומייד

מעבדות ברומייד, מומחים בהדפסה מקצועית לצלמים, מעצבים ואדריכלים.
לצד 45 שנות וותק, שיטות העבודה שלנו מובילות קידמה וחדשנות, ההדפסות שלנו מאופיינות באיכות קלאסית שמשמרת את חווית הצילום.
בזכות השילוב בין מיומנויות מסורתיות וטכנולוגיה עכשווית ומתקדמת, ובזכות יחסי עבודה הדוקים עם לקוחותינו הרבים, מעבדות ברומייד נחשבות למעבדות הטובות בארץ.
כל הדפס שאנחנו עורכים הוא יצירת אמנות. ההדפס נותר נאמן לחוויית הצלם, ומיוצר בידי צוות מיומן, המורכב מאנשי המקצוע הטובים בענף, הפועלים מתוך אהבה ותשוקה לצילום, ליופי ולאמנות.
על מנת להשיג את ההדפס המושלם אנחנו משתמשים בחומרים הטובים ביותר ובטכנולוגיות שנחשבות ליצירת אמנות בעצמן, בתהליך המותאם אישית לצרכי הלקוח.
אנחנו במעבדות ברומייד מתחייבים לתהליך מקצועי, שירות נעים ותוצר מדויק ואיכותי בכל הפרמטרים.

סטודיו ברומיינד

לקוחות מספרים עלינו

פתרונות הדפסה נוספים

תודות לצלמים ואמנים: לי ינור האחת והיחידה, שי גבריאלי המדהים, עו״ד ידין פרלמן גלעדי, רבקה סביניר המוכשרת והמפתיע ללא הרף, אתר פוטו-ארט האתר האיכותי ביותר, שרון ינאי, יואל ותומר Wild Travel,צלמים ומדריכי טיולי אקסטרים, רנומה הצרפתי ואנריקה רוטנברג האגדיים, ליקה רמתי, שמחה שרמן תערוכה במוזיאון אשדוד, אלברטו סלה בלגיה, לאון שטרנברג בלגיה ישראל, דויד קסמן, חיים אפריאט Life Style, הרבי ב בראון ודויד שינמן לונדון, אשר סבידנסקי צלם טבע ודוקו, אנטרופולוג חוקר שבטים,טוב אליהו מפולג, עופר דנון ממכתש רמון, שמעון פינקלשטיין אמן, אסי יעקובוביץ אמן, עמרי אמסלם, ברוך צייר, שארי ראבי צלם, אבי גולדברג צלם טבע, אניסה אשקר אמנית רב תחומית,אלון הדר, ערן…גלריה מכון המים, דניאל סיבוני StreetArt, ורדה רותם פיסול ותכשיטים, דליה יאירי עתונאית, אמיר אשל צלם, יצחק דיידוביץ, אמנון אנגל, דוד גל מעצב מוזיאון ישראל ז״ל, דודו גורי צלם סרטי תדמית ז״ל, תודה מיוחדת לאדריכלית חגית אבאהמי – חברת אלקטרה בניה, רמי חברת דקורם, חברת אלעד, מוזיאון מכבי ר״ג, מוזיאון אשדוד לאמנות, מוזיאון יד ושם וצווט טחנה לעיצוב,
תודה מיוחדות לצוות שלי צוות סטודיו ברומייד: יוסי צברי, אבי סיטון, שגיא יגדר, אדוארד פטרוק, רונית שפיגלר ורן שמולביץ ואני אחרונה חביבה סטלה שמולביץ.

WhatsApp chat
איזה יופי!
לא תפסיקו לקבל מחמאות, על התמונות שתדפיסו אצלנו
דילוג לתוכן