הדפסה על חולצה

איך מדפיסים על חולצה?

כיום ניתן לראות שיש המון מקומות שמציעים שירות של הדפסה על חולצות. ההדפסה יוצאת איכותית, תודות לתהליך ההדפסה המבוצע באמצעות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות, החדישות והמשוכללות ביותר. מעבר לכך, גם רמת העמידות היא גבוהה, שכן ההדפסים לא מתקפלים ולא דוהים. אז איך מבוצע תהליך ההדפסה? הצטרפו אלינו לסקירה קצרה ומעניינת…

שלב ראשון - בוחרים את העיצוב

יש לבחור עיצוב שיתאים למותג שלנו, כזה שיספר את הסיפור שלנו או עיצוב שהוא מגניב ואנחנו מתחברים אליו. לדוגמה, אם מדובר על הדפסה על חולצות לימי גיבוש עובדים, אז מומלץ שהחולצה תכלול את הלוגו של החברה וכמו כן סלוגן ואם מדובר על הדפסה על חולצות עבור סיום קורס או מסלול בצבא, אז מומלץ שיהיה איור מתאים על החולצה וכמו כן תאריך התחלה וסיום.

שלב שני - בוחרים את החולצה

יש לבחור חולצה איכותית שתהיה נוחה וכמובן עשויה מ-100 אחוז כותנה. מבחינת סגנון החולצה, אפשר לבחור חולצה עם צווארון מעוגל או משולש. מבחינת צבע, הצבע הלבן הוא בחירה קלאסית. אפשר כמובן לבחור גם צבעים אחרים.

שלב שלישי - קביעת תקציב

יש לבדוק מהי הכמות המבוקשת של החולצות המודפסות. הרי זה ידוע שככל שהכמות תהיה גדולה יותר, כך גם העלות לפריט תהיה נמוכה יותר.

שלב רביעי - בחירת שיטת ההדפסה

יש שלוש שיטות בהן ניתן לבצע הדפסה והן: שיטת המסך, הטבעה בלחץ ומדפסת ישירה. מהם ההבדלים בין שלושת השיטות? השיטה הראשונה היא הקלאסית וניתן להשתמש בה על מנת להדפיס כמויות גדולות של חולצות, השיטה השנייה מבוצעת על ידי מכבש גדול המזכיר טוסטר והמראה והמרקם שונים לחלוטין מאלו המתקבלים בשיטת המסך. אגב בשיטה זו, ההטבעה תהיה עמידה יותר מאשר הטבעה שתעשה באמצעות דיו (כמו בשיטה הראשונה שהוזכרה). השיטה השלישית כוללת הדפסה ישירה לבגד עצמו. היא חדישה והדיו מרוסס על הבגד (בדומה לאופן פעילותה של מדפסת הזרקת דיו). התוצאות איכותיות ומושלמות.

חולצות מודפסות לאירועים

הן הפכו לטרנד כמעט בכל אירוע ולא משנה אם מדובר על אירוע גדול כמו חתונה או אירוע קטן כמו בר/בת מצווה. שימו לב, שתמיד שהחבורה של החתן ושל הכלה לובשים חולצות מודפסות עם כל מיני משפטים הומוריסטים שלהם מתלווה תמונה. מדובר על מזכרת מיוחדת לאירוע של פעם בחיים.

איך בוחרים בית דפוס או סטודיו שמתמחה בהדפסה על חולצות?

ניתן למצוא מקומות מומלצים בכל הארץ, שמבצעים הדפסה על חולצות. חשוב לבדוק את הדירוג וכמו כן לקרוא חוות דעת. במידה ותרצו להזמין כמויות גדולות של חולצות מודפסות, יש לקחת הצעות מחיר ממספר מקומות. זכרו שלא תמיד המחיר הוא שקובע, אלא האיכות. לאחר שקלול כל הנתונים, תוכלו לבחור איפה לבצע את ההדפסה. שיהיה בהצלחה!

שתף פוסט

איזה יופי!
לא תפסיקו לקבל מחמאות, על התמונות שתדפיסו אצלנו
דילוג לתוכן